Een geweldige camperplek, in een ruim en goed verzorde tuin gerund door Tesa,een geweldig lieve en zorgzame gastvrouw. ideaal voor de camperaar met hond. wij hebben hier twee nachten gestaan, en komen hier zeker nog een keer terug. Sonja Egbert en 🐕Sem

sem&sonja

Beste plek ooit, ook voor ons kleine vachtbaby! Tessa is erg behulpzaam, gastvrij en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt! Wij komen zeker terug! Bedankt Tessa voor een geweldige tijd!

dirk24

Voor de 2de de keer hier. Het blijft zalig. Lekker ontspannen bij het zwembad. Vriendelijke en warme ontvangst. Heel erg bedankt Tom en Tessa.

• Partida veintiuno 14

03349, San Isidro, Spanje