Een echte Spaanse Camping nette sanitaires inclusief toiletpapier, elektra en douchen 20 euro p.n. Super vriendelijke beheerders die erg behulpzaam zijn spreken 4 talen, brood service in het restaurant. Alles op en top een echte aanrader, we zullen zeker hier nog vaker komen.

Zwart

we waren hier voor de tweede keer. we konden vooraf geen contact krijgen via e-mail of website. gelukkig toch een plaats. wederom heel vriendelijke dames hier! jammer dat het zo waaide, maar verder heel tevreden. Alles superschoon

• december 2023

Normaal doen wij geen campings,maar deze heeft mooie plaatsen voor mobilhomes. Water op elke plaats. 16€all in (november) Dame aan de receptie spreekt alle talen. Top

• december 2023

Camping Vinaros