Sterk verouderde en verwaarloosde camping. Sanitair was vies en verouderd. Nauwelijks wifi of 2,3,4 laat staan 5G. We hebben er 1 nacht gestaan en wel goed geslapen en gelukkig is het binnen in de camper wel gezellig.

Ingho

Een gewone camping met alle benodigde voorzieningen maar geen luxe. vriendelijke beheerder die ondanks de enorme drukte op de camping ivm een festival naast de camping toch een plaatsje voor ons heeft gecreëerd. Bedankt.

Puttenaer

Camping is ok. Wij betaalden €20,- per nacht, inclusief elektra. Op loopafstand van glasfabriek ( rondleiding met gids), glasmuseum en winkel. Op het terrein is ook een brouwerij.

Camping TJ Jiskra Harrachov