• september 2018

Dit kamp is nul sterren, we werden om 16.30 uur beroofd en we moesten weg vanwege een groep jonge mensen die de hele nacht lawaai maakten. Heel erg teleurgesteld

• september 2018

Camping is gesloten maar het is nog steeds mogelijk om daar te staan. Elektriciteit werkt nog steeds, maar alle andere voorzieningen zijn gesloten. Het nabijgelegen restaurant is geopend.

• mei 2018

Een prachtige locatie met goed restaurant, maar het nadeel is dat het gewoon een open park is zonder beveiliging. We bleven (2 kampeerauto's) op een avond buiten het seizoen en we hadden allebei kapotte deursloten na een pauze van 4:00 uur. Niet aangeraden.

• mei 2018

Autokemp Olešna