Geweldige plek voor een tussenstop. Slechts 5 minuten lopen naar het werkelijk mooie stadscentrum - autovrij, grote pleinen, prachtige gebouwen. Ook slechts 30 seconden lopen naar een echt goed café / bakkerij waarvan we erg blij waren dat het op zondagochtend open was.

Graham75

Rustige plek in buitenwijk. Wij stonden hier van zaterdag op zondag. Geen voorzieningen, maar wel stroom. Prima plek om te overnachten.

• september 2019

prima plekje om te overnachten. wij stonden er als enige. campers tot 7,5 meter kunnen er ook staan. achteruit parkeren dan is t geen probleem. stroom idd gratis. voor 4 aansluitingen.

• september 2019

Kasarna