Wij verbleven hier met ons camperbusje en 2 honden. Prachtig ruime camping, groot grasveld met voldoende schaduwplekken. Sanitair prima. Znojmo op fietsafstand (6km via de grote weg en 8,5 via een rustig weggetje). Wij bevelen deze plek zeker aan.

• september 2019

Rustige camping, goed gelegen in het groen, leuk om te wandelen, fietsen, paardrijden, alle voorzieningen beschikbaar behalve verwijdering van grijs water, schone installaties, in de buurt van het dorp, (ongeveer 200 m) goede busdienst naar Znojmo

• september 2019

Campig Country