Eğirdir, Isparta, Turkije

Camping Çadır Kamp Alanı

eenvoudige camping vlakbij de oever van het meer - supermarkt

• İstasyon Caddesi 19

32500, Eğirdir, Turkije
  • TRY 7,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Mooie plaats aan meer. vriendelijke ontvangst. En hier konden wij ook grijs water kwijt, wat in Turkije niet altijd vanzelfsprekend is. sanitair geen mening, wij zijn wat dat betreft zelfvoorzienend. Verse bakker en supermarkt om de hoek bij de moskee!

• april 2019

de prijs is (zie foto 30lira). sanitair slecht (misschien omdat wij de eerste waren van 2019) lampen in de wc en douches waren stuk en het warm water was zeer lauw . er moeten nieuwe waterdoorstroomunits komen.

• oktober 2018

Kleine rustige camping aan mooi strand van Egirdir. Sanitair matig; nog steeds met sleutel. Migros supermarkt, bakker en kleine winkeltjes en eettentjes op 200 meter. Uitzicht over het meer is prachtig. We betaalden nu 40 lira incl. electra.

• april 2019

• oktober 2018

• İstasyon Caddesi 19

32500, Eğirdir, Turkije

• TRY 7,00 • 1 jan. t/m 31 dec.