• mei 2019

Vandaag aangekomen. Camping bestaat niet meer. We mochten op het voorterrein staan. Stroom, water aanwezig. Geen wifi. Moesten 50lira(7€)/dag betalen. Zwembad was bijna gevuld/klaar.

• oktober 2018

Kleinschalige gezellige camping op loopafstand van het stadje Avanos. Groot zwembad is in ieder geval open tussen juni tot september. Kampeerplaatsen zijn op mooi grasveld met schaduw van wilgenbomen. Sanitair is prima.

• juli 2015

Een hond mag wel op deze mooie camping. Het webadres is avanosadacamping.com. Warme douche en heerlijk zwembad. Vriendelijke eigenaar, wij preferen deze boven het stof van Goreme.

• mei 2019

• oktober 2018