Panorama Camping-Goreme

Nevþehir, Nevşehir Merkez, Nevşehir, Turkije

Wat kan ik zeggen, alles is heel goed. Terrasvormige camping. Bijzondere ligging, vriendelijke en behulpzame beheerder, prima service, er is zelfs een zwembad. Ik weet niet welke gebreken ik moet ontdekken. Zonder twijfel ten zeerste aanbevolen. Ongeveer 25 euro per nacht, allemaal verdiend.

campernl

goed gelegen, alle voorzieningen, vriendelijke en hulpvaardige eigenaar. let op bij water te tanken het zat vol vliegen en was bezoedeld. het komt vermoedelijk uit een tank.

Panorama Camping-Goreme