@DePereboom
Lid van Campercontact sinds 2025
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 42573
Was een prima camping, maar heel duur (17 euro p.p + 20 euro camper + extra kosten). Vonden wij het echt niet waard. De weg naar de camping was met een camping van 7,5 meter best te doen. Het zwembad is gratis maar (met cap op). Personeel wisseld beetje de ene was erg aardig andere helemaal niet. Florance kan je goed bezoeken bus is op 800 meter (kost 1,70). Camping is erg stijl.
Sitecode: 6090
Was een goeie camping om Bologna te bezoeken, de bus komt ongeveer om het uur bij de camping langs (terug moet je een ticket in het centrum kopen en stap je aan de andere kant in). Sanitair is schoon en goed voor elkaar. Aardig personeel en erg behulpzaam. Zwembad kost 5 euro maar is het wel waard. De route daar heen was met onze 7,5 meter camper zeker te doen .
Sitecode: 105623
Was een geweldige locatie. Direct aan zee en een natuur park waar je ook langs zee kan liggen. Viel qua prijs mee. Heel aardig en behulpzaam personeel. Sanitair was schoon en werd 2x per dag schoongemaakt. Stadje op loop afstand met s' avonds veel te doen.
Sitecode: 23204
Was een prima locatie om Venetië te bezoeken, was 10 min naar de bus via een veilige route en de bus gaat om de 15 min naar Venetië. Sanitair was schoon en bijgehouden. Zwembad is betaald. Was wel prijzig maar wel dichtbij Venetië. Je moet 1 ID inleveren, maar het is een officiële camping en ze gingen er professioneel mee om.
Sitecode: 72601
Was een top locatie. Het personeel was vriendelijk en gaven een uitgebreide uitleg in vloeiend Engels. Sanitair was schoon en veel opties. We hebben 15 min gelopen langs het water naar centrum Verona. Is ook per fiets te doen, maar personeel gaf aan dat je fiets snel gestolen wordt, dus wij zijn gaan lopen. Heerlijk dagje gestaan voor een goeie prijs
Sitecode: 13130
Was een matige plek. Je moet vroeg komen, want het is een parkeerterrein voor hotel en restaurant gasten. Er staat gratis samen met een diner, maar je bent zo'n 30 p.p kwijt + bedieningspaneel kosten van 15 euro, dus het lijkt goedkoop maar eten is verplicht. Met onze 7,5 meter camper was het ook een erg spannende weg/uitdaging om vrij steil omhoog te rijden en dan nog het terrein op te komen. Verder wel veilig en in een rustige omgevinggeslapen