
@JefSmolders
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2017
Mijn camper
- Camper:
- McLouis Sovereign 470G
- Bouwjaar:
- 2023
- Camperlengte:
- 7.4m
- Onderstel:
- Fiat
- Campertype:
- Halfintegraal
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 161299
Prachtige, zeer goed onderhouden plaats met zeer vriendelijke onderhoudsmensen en/of eigenaars, wordt elke dag netjes gemaakt. Leuke en mooie omgeving om te fietsen en wandelen.
Sitecode: 98389
Vriendelijk en behulpzaam ontvangen, 4 nachten op heel mooie plaats verbleven, leuk aan het water, was helemaal Top!! Voor herhaling vatbaar!!
Sitecode: 77482
Vriendelijk en behulpzaam ontvangen en een heel leuk verblijf gehad, sanitair was wel verouderd maar heel netjes onderhouden, het nieuwe sanitair is in opbouw en wordt zo te zien top, dat wordt volgende keer een ster meer!!
Sitecode: 107414
Een heel mooie camperplaats, vriendelijke eigenaars, makkelijk in en uitchecken, alles wordt heel goed onderhouden! Wij hebben een leuk verblijf gehad!
Sitecode: 22444
Mooie plaatsen met voldoende ruimte, 3 nachten gestaan mooie omgeving om te fietsen en te wandelen, en op zaterdag bbq in de gezellige vierkantshoeve, de dag erna er ook lekker gegeten!! Top!!!

Sitecode: 91924
Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters, mooie locatie en mooie streek. Twee nachten verbleven en voor herhaling vatbaar. Moest er sanitair aanwezig zijn was het 10/10 geweest. Top Bedankt!!!!
Sitecode: 11732
uiterst vriendelijk ontvangst met tasje koffie en taart, mooie uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen in de buurt en niet ver van centrum. Top plaats
Sitecode: 51335
Heerlijk rustig, zeer vriendelijk ontvangst, leuke theetuin lekker kopje koffie met zelf gebakken taart. TOP!!!
Sitecode: 11114
Deze recentie bevat geen tekst.
Sitecode: 9570
Mooie rustige plaats, vriendelijke eigenaars, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.
Sitecode: 29476
Goede en correcte ontvangst, mooie plaats niet te ver van Maastricht centrum (per fiets). Veilig gevoel. Heel rustig.