@Moto2
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 161351
Dit is echt een natuurresort, een camping op een rustige locatie, omgeven door groen. Iedereen die op zoek is naar rust en stilte, vindt het hier. De sanitaire voorzieningen zijn goed en de eigenaren zijn ontzettend aardig, vriendelijk en behulpzaam. De camping is nog in ontwikkeling, maar het is geen bouwplaats. We hebben enorm genoten van onze acht dagen hier, met fietstochten langs de prachtige rivier de Weser en wandelingen met onze hond.
Sitecode: 10619
kleine camping met alles wat je nodig hebt. zeer vriendelijke exploitant. de prijs is absoluut eerlijk, elektriciteit, zoet water en afvoer zijn allemaal inbegrepen. Wij komen zeker nog eens terug voor een korte vakantie op deze prachtige camping.
Sitecode: 48702
De camping is heel mooi ingebed in de natuur. Tijdens ons verblijf werden we zeer vriendelijk ontvangen, alles was schoon en het eten in het kleine restaurant was heerlijk. de omgeving nodigt uit tot fietsen op de Fulda en Werra en de Weser. de nabijgelegen spoorweg en de weg stoorde ons helemaal niet.





Sitecode: 83051
heel aardig personeel, een mooie camping met voldoende ruimte en een mooie ligging direct aan het meer. Aan de kant van het meer was het tijdens ons verblijf erg druk op de camping, aan de andere kant waar we stonden was het lekker rustig. Sanitaire voorzieningen waren schoon en alle overige voorzieningen zoals de supermarkt, snackbar en de speeltuinen waren in goede staat. 5 sterren van onze kant
Sitecode: 15804
heel, heel aardige uitbater, we hadden een super mooie plek direct aan de oevers van de Weser. we vonden de camping erg leuk. alle faciliteiten waren in orde en bruikbaar. we zouden deze camping op elk moment opnieuw bezoeken. Nogmaals bedankt voor de mooie plek.
Sitecode: 47284
de parkeerplaats is leuk de havenmeester is erg vriendelijk er is een supermarkt en een snackbar in de buurt nodigt je uit voor een mooie fietstocht nee we komen terug