@PaulvanHove
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2010
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 24450
je wordt weggekeken door huisloze camperaars stroom wordt gejat door 5 campers jammer van deze cpl. gemeente doe er wat aan
Sitecode: 89476
een fantastische rustige camperplaats met twee fantastische lieve eigenaren die elk moment voor je klaar staan. camperplaats heeft mooie fietsroutes en wandelroutes tegenover de camperplaats, en hele ruime plaatsen. Diners worden georganiseerd door het hele jaar. Een aanrader.
Sitecode: 5369
ik was verbaasd om te zien dat op een camperplaats caravans worden toegelaten. stonddn zelfs onder een bord waareen camper op staat. Vreselijk waardeloos. camperplaatsen zijn voot campers. caravan op een camping.
Sitecode: 30131
Mlooie plek coordinaten kloppen niet. Alleen jammer dat er caravans op een cpl gaan staan. Voor ons reden om hier niet meer naar toe te gaan. Caravans horen niet op een cpl.
Sitecode: 100929
wat gezegd werd dat het 2,50 kost is niet waar. wel goedkoop maar 7 euro is de echte prijs. wat er nog bijkomt verschilt wat je wilt.
Sitecode: 98183
Een geweldige camperplaats met een fantastische eigenaar die je overal mee helpt. Elke dag een gratis een brood. reserveert een plaats voor je bij een restaurant wat echt heel goedkoop is en fantastisch eten. Dit is echt de beste camperplaats die ik meegemaskt heb in de 15 jaar dat ik camper. een aanrader voor iedereen. Weet je de weg niet in het dorp bel hem en hij helpt je om naar de camperplaats te komen. Bedankt Luis voor de fijne tijd bij je
Sitecode: 24450
5 plaatsen door vaste bewoners. De andere plaatsen is niet meer wat het geweest is. Jammer. Vergane glorie. stroomzuilen zijn al drie jaar niet meer gemaakt. Laatste keer hier gestaan. Voor andere camperaars bespaar je de moeite om erheen te gaan. je zal je niet op je gemak voelen.
Sitecode: 6837
jammer dat deze weggaat. maar begrijpelijk daar camperaars er een grore rotzooi van maken. Verrscheidene keren daar gestaan en als je ziet wat ze dumpen op straat. triest. ze gooien hun eigen glazen in en ook van degene die geen rommel maken. hopelijk doen ze dat ook in hun eigen huis.
Sitecode: 89476
heerlijke week gehad met superblije eigenaars. wat een rust op de camperplaats. lekkere douche. een aanrader voor elke camperliefhebber, gewoon proberen zal je niet tegenvallen.
Sitecode: 95098
een leuke camping alleen de prijs is niet correct. wij betaalden ruim 20 euro. voor camper 2 pers. en electra. dat zou camper contact beter kunnen checken en vermelden..
Sitecode: 12402
voor een nacht prima cpl.
Sitecode: 46112
zo’n leuke camperplaats die door aso’s vernield wordt. Te lui om een andere plek te zoeken als deze cpl vol is. Het dubbele aantal campers staan er en rijden het gras , struiken, aan gort. Dit zal niet lang duren of deze cpl gaat dicht of er wordt geld voor gevraagd. Alle nationaliteiten maken zich er schuldig aan. Jammer.
Sitecode: 24450
jammer dat er een paar campers er al een maand of vier hier staan doe leuke plaatsen bezet houden. terwijl er maar 48 uur gestaan mag worden. waarom wordt hier niet gecontroleerd.. Op deze manier wordt deze camperplaats een stuk minder aantrekkelijk. Electra palen zijn kapot, men spoelt wc’s met de kraan voor drinkwater. gewoon jammer
Sitecode: 102092
een hele leuke camperplaats als je zelfvoorziend bent kun je er in alle rust bij het meer staan. je kunt ook in een kajak peddelen, je kunt vissen. Heel veel karpers. Wij hebben er drie dagen gestaan en heerlijk genoten. je kunt een donatie geven. vraagprijs 6 euro klopt niet.
Sitecode: 11644
heerlijk om te staan als je geluk hebt met de anderen. wij stonden heerlijk van de rust en omgeving te genieten toen er twee grote stadsbussen omgebouwd tot camper met families, kinderen en ouders er gingen staan. overdag lawaaierig, muziek en drones, de hele dag. in de avond en nacht heerlijk rustig. de drones heel vervelend, ze laten ze boven je camper hangen zodat ze kunnen zien wat je doet. geen privacy meer. heel erg jammer.
Sitecode: 89413
camperplaats is zeer goed en rustig. Bij restaurant gegeten voor 5 euro 1 euro voor bestek en 1.30 voor een biertje. Alleen de kip en patat was half koud. dat gezegd in gebrekkig portugees. er werd om gelachen. oke niet meer eten daar..
Sitecode: 55856
drie fotos waarop o.a. een zwembad te zien is en plekken op bij struiken, horen bij een andere cpl nl la Tierra verde.
Sitecode: 24450
De cpl is aan het verpauperen. electriciteits zuilen stuk. Nog maar een in orde. 6 euro voor 12 uur. Staan campers waarvan de eigenaars aan het zwerven zijn. Cpl wordt ook gebruikt als parkeerplaats voor auto’s. Tevens wordt bij het bedrijf ernaast groenafval verbrand. De hele dag in de rook gezeten. jammer was een leike Cpl.
Sitecode: 84704
Heerlijke camping met lieve eigenaren die klaar boor je staan als er problemen zijn. Schoon net en mooi sanitair. Echt genoten op deze camping en voor kinderen geweldige speeltiin. Komen zeker terug. Alle voorzieningen voor campers.
Sitecode: 42238
Deze camperplaats is opgeheven. Vlak er tegenover is een andere cp. Ook rustig en gratis met een vrijwillige bijdrage. Geen voorzieningen. Niets. Ook zelf je afval meenemen..
Sitecode: 6536
Heerlijk rustge camping, echt genoten, lekker gefietst. Kom zeker terug
Sitecode: 24174
Waren verkeerde periode. Heel veel lawaai ivm maaien en wat er allemaal bijhoort. Veel stof en dat drie dagen. De laatste dag op het eind was het aardig stil.
Sitecode: 13514
Heerlijke plek. Jammer dat er geen stroom is op de drie zuilen. Wc legen kan wel maar niet omspoelen. Water afgesloten. Eerst 5 euro betalen voor drie uur stroom en 300 liter water. Alleen waar laat je al dat water. Anders had de plek een 8 gekregen.
Sitecode: 72715
Camping is gewoon gesloten. Reden onbekend. Gaat pas in juli open. Slechte zaak voor niets daarheen gereden.
Sitecode: 67206
Hele vriendelijke medewerksters. Camperplaats is heel lawaaierig, veel verkeer en een afzuigsysteem van het hotel. Stonden daar alleen en in eerste instantie geen stroom stond verkeerd in de app. Hotel gaf ons wel stroom dus dat was heel aardig. Maar wij gaan daar niet meer staan door het vele lawaai. ‘S morgens om 0700 uur kwam een bedrijf gras maaien en bladeren blazen. De prijs 7.50 teveel
Sitecode: 20785
Het sanitair heel erg vies. De poep zat op de bril. Douches waren vies, niet schoongemaakt. Deur was stuk, het bovenste gedeelte viel eruit. Positieve was: het zwembad, heerlijk was het. Lawaai kwam van werklui in de morgen. In de avond en nacht de spaanse gasten met kinderen tot ongeveer 00.30 uur. Dit is allemaal heel negatief maar zo kwam het over bij ons. Voor ons geen aanrader.
Sitecode: 1509
De camperplaats is gesloten voor campers hoger dan 2,4m. Wij zijn voor niets gereden. Twee maanden geleden ernog gestaan. Vreemd allemaal.