@Pfalz-Harry
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2005
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 18681
Na een bezoek aan de Bardenas wilden we in de buurt overnachten op een van de genoemde campings. Om 16.00 uur was alles onaangenaam druk, stoffig en zo oninteressant dat we gas gaven en 30 km verder naar het noorden reden. Ook wij waren hier alleen en voelden ons helemaal thuis. 's Avonds was er overal bedrijvigheid van de lokale bevolking. 's Nachts was het stil en licht. De opmerkingen van eerdere recensenten kloppen helemaal.

Sitecode: 14014
Hier geland om Belley te vervangen. Je mag hier één nacht gratis staan. Openbaar Frans toilet open en acceptabel. Geen stroom en V/E. Ligt erg mooi en rustig naast een museumdorp met een houten pad door moerassen van de Rhône. Pas op voor muggen. De naastgelegen boerderij verkoopt op dinsdag en vrijdag van 9.30 tot 18.30 uur streekproducten.
Sitecode: 9335
Toen we aankwamen (16.00 uur) was de plaats vol. Tweederde van de auto's en de rest werd zo royaal gedeeld door vier campers dat er geen plaats meer was. De spreiding / benodigde ruimte evenals het droogrek suggereren een langere verblijftijd. Dat de jongeren in de speeltuin erachter erg luidruchtig waren, moet terzijde genoemd worden. We reden verder.
Sitecode: 5396
Als we geluk hadden, kregen we een gratis zitplaats op zondagmiddag. Ondanks dat er veel activiteit was van motoren en andere bezoekers, hebben we het daar erg naar onze zin gehad. SP voor campers groter dan 7m niet aanbevolen. De schuine opstelling van de SP in verbinding met de grote weide aan het kanaal maakt nog steeds een interessant verblijf mogelijk met uitzicht op vele schepen. We komen graag terug als we een vrije ruimte vinden.
Sitecode: 23943
Zijn gegaan vanwege de vele positieve beoordelingen en waren teleurgesteld. Toonhoogte is nog in aanbouw. In het midden van het dorp en alles behalve stil. Geen R & D. De plaatsen zijn erg klein en smal. Niet groter dan 7x2,5. En onder rust en ontspanning, stel ik me ook iets anders voor. In ieder geval zijn we meteen doorgereden.