
@lucienne69
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2022
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 44796
Wij hebben hier het pinksterweekend gestaan. Heerlijk rustig en mooi, goed onderhouden camping en een super gastheer Rudolf. Niets is teveel en alles is bespreekbaar. Hij wil het iedereen naar zijn zin maken en dat doet ie ook. Wij hadden prachtig weer en dus ook de kano gepakt die je gewoon mag gebruiken. Fietsen naar Harlingen en Franeker ongeveer een half uurtje. Supermarkt op 4 km. Wij komen zeker nog een keer terug.
Sitecode: 107145
Afgelopen weekend hier geweest met de camper en hartelijk ontvangen. Mooie grote plekken (wij stonden niet op het veld) en alles zag er keurig verzorgd uit. Sanitair super schoon. elektra en water all in en de hond gratis. Centrale ligging Nunspeet, Elburg, Harderwijk, mooi op fietsafstand en mooie routes door het bos gefietst. wij komen hier zeker weer terug.
Sitecode: 98671
Wij hebben hier 3 nachten gestaan met de camper afgelopen ma t/m do. wat is het hier prachtig. Rust en ruimte heb je hier zeker. Je kan heerlijk zwemmen in het meer en alles is keurig onderhouden. Mooi en schoon sanitair. super aardige gast heren. Echt een aanrader. Wel van te voren even reserveren.
Sitecode: 97893
Mooie verzorgde camperplaats. Vriendelijke eigenaren. Wij stonden op nr 10 bij de wc's en douches, waar we helemaal geen overlast van hebben gehad. Dit was het laatste plekje nog wat over was, maar voor ons het mooiste plekje. Op aantal lege plekjes stonden oranje pionen, wat in hield, dat je ook hier kan reserveren. Dat vind ik een min puntje. Leuk winkeltje waar we heerlijke aspergesoep hebben gekocht. m.vr.gr. Fan v Twisk
Sitecode: 86001
Hele mooie camperplek en prima plaatsen. Het is aangrenzend aan de camping. Een mooi meertje op de camping waar je lekker kan zwemmen. toiletten en douchen ook prima.Erg genoten op deze plek, het was ook prima weer.