
@sjoerdjellema
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2012
Mijn camper
- Camper:
- Bürstner Nexxo T 569
- Bouwjaar:
- 2018
- Camperlengte:
- 6m
- Onderstel:
- Ander
- Campertype:
- Halfintegraal
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 107643
ja er moet nog een boel gebeuren, qua sanitair etc. maar wat een hartelijkheid en enthousiasme van de eigenaren Diane en Hielke. when in Denmark...komen we graag kijken hoe het ervoor staat😀
Sitecode: 60252
geweldige plek met dito ontvangst. Henrik is DE camperplaats baas graag tot nog een keer!
Sitecode: 59230
vandaag voor de camping gestaan... DICHT zonder reden en ook niet per wanneer. ##@&€@!!!








Sitecode: 74922
Zeer mooie camperplek, hartelijke ontvangst en zeer informatieve en behulpzame beheerders. Wij waren hier in het Paasweekend en gaan zeker nog eens terug.
Sitecode: 14315
Goede plek, hartelijk welkom, buiten de WiFi code ook nog eieren voor het ontbijt ontvangen. Graag tot nog eens.
Sitecode: 4771
Vriendelijkheid bij ontvangst. Kortingen op zwembad € 3 pn/pp. wij (2 pers.) stonden hier 2 nachten en dan voor €2,20 pp zwemmen! Leuk shoppen in Osnabrück.
Sitecode: 10273
Prima plek, nabij centrum en supermarkt. Heel nieuw allemaal nog.
Sitecode: 3798
Prima gratis plek, alleen voor stroom betalen. Afgescheiden van gewone auto's door plantenbakken. Uitstekende plek om je Oranje-roots op te poetsen via leuke wandeling (trappen) naar kasteel.
Sitecode: 956
Waren hier 2 dagen in week voor Pinksteren 2015. Wat een prima stek! Schitterend uitzicht, leuk dorp, prima fietsmogelijkheden. Wij gaan hier terugkomen.
Sitecode: 2488
Waren hier (2 personen) met Hemelvaart 2015. Volle bak, druk, maar verder prima. Geen last van dronken jongeren/mensen onder viaduct (want het regende?). Voorzieningen prima. 1 min punt; takken van bomen hier en daar laag.... Geen voorzieningen gebruikt en voor €8,60 weer buiten.
Sitecode: 15787
We kwamen hier (ook) vanwege de reviews in verband met de Hongaarse varkens. Maar alle eerdere commentaren onderschrijven we zeer. Prima rustige plek en enorm hartelijke ontvangst en dan ook nog voor een prijs die heel acceptabel is. OK, je hebt geen glijbaan of super sanitair, maar het klopt hier allemaal. We komen graag nog eens.