@theopeggy
Lid van Campercontact sinds 2025
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 196026
Heerlijke camping, lekker dichtbij de stad, maar ook aan fietsknooppuntenroute. Mooi en schoon sanitairgebouw, naast campers ook caravans en tenten welkom. Gezellige en vriendelijke eigenaar. Restaurant om de hoek, ook altijd fijn. Wij betaalden €32,50 per nacht, niks van te zeggen voor een camping zo dicht bij de stad. Waar de negatieve reacties vandaankomen? Geen idee, klopt niet en de gastheer verdient beter.
Sitecode: 57203
Prijs vlgs NKC klopt niet. Is beduidend duurder. Ik denk als je hier buiten de drukte van de D-day memorial dagen komt, het een fijne camping is. Waarschijnlijk zijn het dan goede douches, nu waren ze ijskoud. sanitair wel goed schoon. Bij de receptie vond ik het personeel ongeïnteresseerd en ze stuurden je met een kluitje in het riet. Verder was personeel op de camping erg aardig.
Sitecode: 103423
heerlijke rustige plek en prima uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Op fietsafstand alles wat je nodig hebt. Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst.
Sitecode: 104964
mooie camperplaats, keurig sanitair en op loopafstand van het centrum. prijs is inmiddels €21 . Voor stroom en douchen betaal je extra. Vind ik best logisch, maar is wel een beetje “ gedoe”. Sleutelkaart opwaarderen, stroom opwaarderen, lijkt maar per €1 tegelijk te kunnen. Als indicatie: wij hebben €2 stroom en € 0,50 per douchebeurt betaald. Maar al met al blijft het een aanrader