kwam hier na een advies bij een tankstation voor fris water. Werd hier op een onbeschofte manier duidelijk gemaakt dat dit hier niet gebeurde. Toen ik buiten,bij het tankstation, met mijn app bezig was werd er zelfs duidelijk gemaakt dat het te lang duurde voordat ik weg was. 1 ster ikzelf nog te veel voor deze beheerder.
Laat een review achter
Ben jij hier geweest? Vertel andere camperaars wat je ervan vond.