Kwam hier op vrijdagavond aan. Plek genoeg. Navraag gedaan bij eigenaar, maar hij wil er niets voor hebben. Heerlijke nacht gehad. Geen enkel omgevingslawaai. 's Ochtends heerlijk ontbeten in het café. Ik vind het een topplek.

• september 2021

Hoewel de camping geen elektriciteit of water heeft, is het raadzaam om van tevoren te reserveren als u een avondmaaltijd op vrijdag of zaterdag wilt! Ze lijken lokaal bekend te zijn, wat een goed teken is. De kwaliteit is uitstekend, evenals de prijzen.

• mei 2021

We verbleven 09/20, met 4 andere kampeerders, rustige nacht en vlak, hard staangedeelte. Had een geweldig ontbijt voor £ 6 dat we in het busje aten, zou er zeker weer verblijven als ik in dat gebied ben.

• september 2021

• mei 2021