Door een klein riviertje kom je op de camping. Modderig maar de (klein)dochter was zeer behulpzaam met het leggen van matten. De plaatsen aan het riviertje zijn vrij vlak. Bij die aan de andere kant lukt het ook met levelers niet om recht te staan. Maar niet zeuren. De omgeving is prachtig.

Jaanda

Perfect voor de avond die we daar doorbrachten. Thuis aan de top, zeer schoon en rustig en mooie wandelingen te doen naast de deur! Wij raden aan!

evb74000

Prachtige kleine camping en mooi wandelgebied met ruime plekken. Met grote campers wordt het lastig zeer krappe doorgangen. Alles is aanwezig maar wees gewoon tevreden wat je hebt. Er is nauwelijks internet verbinding omdat het in een dal ligt.

Small Batch Camp Site