info op site stad Durham klopt niet. de overnachtingsplekken voor campers zijn gesloten tot nader order. op de normale parkeerplaats is overnachten niet toegestaan

warm

CP ma-za 7u tot 19u. Alleen gebruikers van park & ride (£ 2 p.p.). Voertuigen in CP na 19.00 uur worden opgesloten en uitgegeven met een vaste boete van £ 50, en misschien £ 75 vrijgavekosten. We reden naar behoefte ergens voor de nacht door.

• mei 2022

De CP is gratis. Dit heeft de bewaker ons gegarandeerd. Met de bus voor 2 pond per persoon heen en terug naar de stad. Leuk voor een bezoek. Jammer van de rumoerige weg die langs loopt.

• mei 2022

Belmont Park and Ride