voor 1 nacht gestaan, gastvrij ontvangen , mooie plaats , wandeling vanuit de camping betaalde 26 euro 2 pers camper en electric. een aanrader.

Beton1958

Erg mooie camping naast een ruïne. Sanitair erg schoon en toegankelijk met een code. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Wij betaalde voor een camper met twee personen 26 pond incl. stroom.

Patricius

Inderdaad een erg mooie en rustige plaats, bij de ruïne. Sanitair erg netjes. Wij betaalden voor drie personen GPB38,-

Finchale Abbey Residential & Touring Park