Prachtig maar erg duur. £43 voor 1 nacht. Wifi apart betalen. De locatie en uitzicht maken het heel iets draaglijker. Maar de pub kan er niet meer af vandaag :)

Bierdop

Goede camping met veel faciliteiten zoals kampwinkel, restaurantje, WiFi (in kampwinkel bijkopen), keurige sanitaire voorzieningen. Fraaie ligging. Wel erg groot met veel stacaravans voor verhuur. Voor camper, stroom en WiFi betaalden wij omgerekend € 100 voor 3 nachten. Dat vinden wij niet duur.

• mei 2022

Niet erg ingesteld op buitenlanders. Online boeken is niet te doen en via telefoon ben je een half uur bezig om een plaatsje geregeld te krijgen. We zijn tenslotte maar doorgereden.

• mei 2022

Highlands End Holiday Park