Hier 1 nacht gestaan. Vriendelijke eigenaren die, gezien mijn late aankomst, nog een warme maaltijd voor me klaar maakten. Vis, friet, groenten, nagerecht en de bijpassende halve ltr bier voor £ 20,--. Een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Didjaida

Prima camping. Sanitair in oud gebouw, maar keurig schoon en goed onderhouden. Plekken zijn ruim. Eten bij de pub The Powin Arms die de camping runt, is een aanrader. Heerlijke gerechten.

• augustus 2020

Achter pub maar rustige ligging. Korte wandeling naar Walcot Hall die de pub bezit. Pubmaaltijden en real ales. Gezellig dorp met kleine winkel en niet veel anders dan goed om de omgeving te verkennen.

• augustus 2020

Walcot Hall Camp Site