Héél grote plekken, héél goeie voorzieningen. Midden in het groen en rustig gelegen. met de fiets kan je zo naar het dorp. We fietsten van hieruit naar Londen; daar deden we 2 uur over. Maar je kan natuurlijk ook naar het dichtstbijzijnde station fietsen en van daaruit naar Londen treinen.

SCWester

We zijn op een doordeweekse dag zonder boeking aangekomen en heel gastvrij ontvangen door de vriendelijke beheerders alles perfect in orde royale plekken en inderdaad uitermate geschikt voor een bezoek aan Londen dank voor de gastvrijheid! voor herhaling vatbaar!

Alderstead Heath Caravan Club Site