We zijn er geweest, mooie locatie om te wandelen. Campers staan langs de weg. Ons werd verteld, door een “local”, dat ‘s avonds en ‘s nachts bij hoog water de weg onderwater stond. We hebben er niet overnacht. De toegangswegen (2 stuks) zijn smal tot zeer smal.

CamperRoMa

Prachtig zicht op het eiland Wight, restaurant op 400 meter.

Roland-Maes

Eerste accurate tip in 2 weken in Z-Engeland! inderdaad gratis en er staan massa's mobilhomes. Naast de weg maar mooi zicht en op een vrijdagavond in het hoogseizoen zelfs rustig te noemen. Geen plaats om buiten te eten, maar absoluut een aanrader.( zie foto genomen uit de camper)

CamperRoMa

Prachtig zicht op het eiland Wight, restaurant op 400 meter.

• New Lane

SO41 0UQ, Milford on Sea, Verenigd Koninkrijk