• augustus 2019

We stonden op het natte gras met de camper. Dus sliprisico is groot. Slipstroken gebruiken. maar verder prima camping. Bushalte recht voor de camping. We liepen overigens te voet naar York. Mooie wandeling ca 6 km en kwamen met de bus terug.

• juli 2019

aangename camping grenzend aan de rivier de Ouse. Ruime verharde plaatsen. Mooie wandelingen langs de rivier. Goed gelegen voor een bezoek aan York met het Park & Ride bij de ontwerper Outlet 2,5 mijl afstand. Voorzieningen allemaal schoon en opgeruimd.

• augustus 2019

• juli 2019