Eenvoudige camping bij een boer, enkel plekken op het gras. Geen gelegenheid om afvalwater van de camper te lozen. Eenvoudige, minimale toilet/douche gelegenheid. Wij betaalden 22 pond (2 volw - camper - elektriciteit) per nacht. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Bert&Gera

Mooi gelegen, simpele voorzieningen, aardige mensen. Inmiddels £ 20 p.n.

• juli 2019

Inderdaad heerlijke ongecompliceerde plek vol rust met alle faciliteiten. Redelijke fietsafstand van York ( en een kledingoutlet ) evenals een pub op 2 miles afstand: The Blacksmith. 16 pond incl. stroom. Geen direct nabijgelegen winkels.

Bert&Gera

Mooi gelegen, simpele voorzieningen, aardige mensen. Inmiddels £ 20 p.n.

• juli 2019

Home Farm Camping And Caravan Site