• juni 2019

Zeer vriendelijk ontvangst. Schone faciliteiten. Een uur stevig wandelen naar Mevagissey, hetgeen de moeite waard is. Pittoreske havenplaats. Wij stonden voor £ 21 per nacht.

• augustus 2016

Briljante vondst! Gemakkelijk fietspad naar Megavissey haven en het strand. Pentewan strand en de pub is een gemakkelijke wandeling of fietstocht. Mooi, goed onderhouden terrein. Gloednieuw douche blok. Gelukkig en vriendelijke eigenaren! Briljant! !

• mei 2016

Prima camping met schone toiletten en douches. Mooie fiets en wandelpaden naar het strand

• juni 2019

• augustus 2016