de parkeerplaats is rustig en schoon, maar de toiletten aan de overkant (bezoekerscentrum) sluiten om 18.00 uur en gaan om 6.00 uur weer open. geen nachtelijke toegang.

• april 2021

Wij waren hier in april 2021, geparkeerd op de parkeerplaats tegenover de parkeerplaats van de VVV. Er zijn borden die park op het gras zeggen, dus dat hebben we gedaan! Massa's ruimte. Echt stil een goede nachtrust.

• maart 2019

Nu £ 8 voor 24 uur (gedefinieerd als 10 uur tot 10 uur) en gecontroleerd door ANPR. Niveau parkeerplaats, maar geen andere faciliteiten. Tegenover toeristische informatie en toiletten. Te duur in vergelijking met andere opties in het dorp

• april 2021

• maart 2019