opgepast hier kan je alleen nog maar met een telefoon app betalen wij zijn naar king arthur car park gegaan

LyseoT736

Prima voor bezoek aan Tintagel. midden in het centrum en bij de toegang naar het King Arthur Castle. Parkeren op grasveld 24 uur voor 8 GBP. geen enkele voorziening zelfs geen afvalbak.

• oktober 2018

Ideale parking om Tintagel te bezoeken. Het is een parking, dus verwacht geen service. 's Nachts heel rustig voor zo'n toeristische plek. Alles vlakbij. En dat voor maar 3.50 pond.

• oktober 2018

• Fore Street