simpele camping, eenvoudig sanitair en vriendelijke eigenares. Het spoor kan als hinderlijk worden ervaren, maar in de nacht geen last van. Beide toegangswegen waren goed te doen voor onze grote camper. Net grasveld. Wij betaalden half augustus 2023 22 pond voor 3 personen inclusief stroom

• oktober 2019

Leuke plek misschien, maar deze CP heeft géén was-/droogmogelijkheden. Koeien en schapen rondom de CP.

• augustus 2019

Prima plek, grasveld of verhard deel, vriendelijke ‘no nonsense’ ontvangst. Oude maar nette douche en wc’s, stroom & water ook goed geregeld. Spoor hoorbaar achterlangs, M6 niet. Toegang Farm via óf smalle brug aan oostkant (zeker 2,5m breed) óf spoortunnel aan westkant (3,2 m hoog).

• oktober 2019

• augustus 2019