Hazelbank Park

Newtownabbey, Antrim and Newtownabbey, Noord-Ierland, Verenigd Koninkrijk

Hazelbank Park

ideale plek als je met de ferry aankomt of wilt vertrekken naar Liverpool - park is 's nachts afgesloten met slagbomen - open 8-20u (november-maart) en 8-23u (april-oktober) - geschikt voor bezoek aan Belfast - met de fiets of te voet 15 minuten naar het station Whiteabby - centrum 6,6km

• Unnamed Road

BT37 9SH, Newtownabbey, Verenigd Koninkrijk
  • £ 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• augustus 2019

Goede plek om te verblijven en Belfast te bezoeken. 'S Nachts rustig, een beetje luidruchtiger vroeg op straat ... Barbecues en banken - picknickplaats met afvalbak, erg mooi en netjes.

• augustus 2018

Hazelbank Park is gratis parkeergelegenheid voor campers en auto's. Er zijn geen kosten verbonden en het park is om 22.00 uur afgesloten met een slagboom

• oktober 2017

Zoals al gemeld veel hangjeugd, wij voelden ons er niet veilig en reden door naar de grote parking naast Carrickfergus Castle waar ook veel jeugd was met hun auto's maar daar hadden we dat onveilige gevoel geen moment. Die is trouwens gratis en heeft openbare toiletten.

• augustus 2019

• augustus 2018

• oktober 2017

Henk-van-t-Hingen

• £ 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.