We mochten de nacht gratis doorbrengen op de parkeerplaats, omdat we er hebben gegeten en omdat we geen voorzieningen nodig hadden. Anders betaal je £15. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten.

• mei 2022

De CP is op 28-5-22 nog niet af. We hebben op de parkeerplaats overnacht. We hebben genoten van heerlijk eten dat heel redelijk van prijs was. De bediening scoort wat ons betreft een 10.

• mei 2022

deze camperplaats is van eigenaar veranderd en wordt vernieuwd. vanaf 1juli heropend. mooie verharde plaatsen aan riviertje. voorzieningen nu nog niet beschikbaar

The Horse and Hound Country Inn