• augustus 2019

• mei 2019

Goed gedaan Port Ellen! Deze community-faciliteit is perfect! Centraal gelegen in de stad dus een korte wandeling naar de restaurants en winkels. Alle 4 velden zijn hard met een elektrische aansluiting en water voor £ 15 die ik geen bezwaar had omdat het naar de gemeenschap gaat.

• september 2018

Simpele camperplaatsen achter benzine pomp. Wel electra. Aan de overkant van de weg staan picknick tafels in het gras met openbaar toilet. Wij raden u aan, om voor 4 pond meer naar Kintra te rijden, waar u in de duinen, pal aan zee staat, een oase van rust!

• augustus 2019

• mei 2019