we hebben hier overnacht. ‘s avonds veel jongeren, die bier gingen drinken verderop langs een wandelpad. Ze lieten wel wat rotzooi achter, maar ons lieten ze met rust

• juli 2021

nieuwe site geopend bij Rosehearty community boat club. Elsan en zoet water £ 10,00 nacht.

• juli 2019

Vorige review afmaken: Hij gooide lege plastic fles weg op het gras. Reed daarna weg. Leek of ze confrontatie zochten. We hebben het opgeruimd. Door de regen en wind zijn we toch maar vertrokken. Had camper niet alleen willen laten voir een wandeling.

• juli 2021

• juli 2019