• augustus 2019

Het geld niet waard dat ze aanrekenen !!! Site goed aangelegd mooie wandelingen langs lock geen WiFi tenzij je naast de receptie parkeert !!! Geluid van de weg 🙁

• juli 2019

Prima plek. Voorzieningen compleet. Verharde plekken. Heerlijk rustig tussen de bergen en aan een klein riviertje. Wel een plek waar veel midgets zijn :( (afhankelijk van het weertype) Eigenaren erg vriendelijk. We konden zonder te boeken zo terecht. (juni 2019)

• juli 2019

Immervoulin Caravan & Camping Park