prima camping met fantastisch uitzicht.

HPAG

top super locatie, alles is netjes schoon . alleen de eigenaar heeft wat problemen om uit te leggen welke plekken er vrij zijn

Piet81

We moesten 26 pond moeten vertalen zonder elektra met 2 personen. We vinden deze camping wat minder dan de andere in Ullapool. Overvolle afvalcontainers. Ik heb het idee dat de 2 mensen aan personeel wat te weinig is. Ook sanitair kan daardoor minder bijgehouden worden

Wynand

prima camping met fantastisch uitzicht.

Ardmair Point Holiday Centre