Prima camping, mooie vlakke plaatsen. 20 pond voor één nacht 2 personen zonder elektra. Grijs water was lastig.

de-Bömertjes

nette campingplaats, vriendelijk ontvangt. wij waren ook 32 pond kwijt, 3 personen en stroom. ligging prima, maar 32 pond wel aan de prijs. komen van een andere camping met zelfde die zou ik dan zes sterren moeten geven. was camping naast Devils Bridge

RS71

Goede camping direct langs de A5 in Snowdonia. Facilitair zeer goed, schoon en netjes. douches gratis. Nu wel afvoer plaats voor cassette en grijs water. Kosten 9pond pppd en 5pond voor elektrische aansluiting.

Dolgam Campsite