De parking is kennelijk pas na 17.00u voor overnachten. wij stonden er `smiddags al en ons werd daarom de overnachting geweigerd. Camping Gwersyllu is er vlakbij en daar konden we zonder problemen staan voor £8.00 p.p. Henk

minicampingdeVogelpoel

prima locatie voor 1 nacht, zeker als je in het weekend aankomt en vrijwel alle campings vol zijn met weekendgasten uit het VK zelf. Om 5 uur sluit het café, maar de volgende ochtend vanaf 8 uur is het weer open voor een lokaal ontbijtje.

fboekelo

Prima geslapen, wel geluid van de weg. verder op de berg op zit een prachtige camping. voor de volgende keer. wij betaalden 5 pond

Moel Siabod Cafe