Een heel mooie camping met uitzicht op zee. Zoals eerder aangeven zijn alle voorzieningen in uitstekende staat. We hebben er heerlijk gelopen. Kosten 3 personen £32,-

Laurens en Maria

mooie camping. ruime plaatsen en prima sanitair. mooi wandel gebied. we hebben er één nacht gestaan. alleen de prijs klopt niet. ze vragen £ 35,= p/n. all in. wel een ACSI korting. wij. betaalde £ 28,=

CamperRoMa

Eersteklas kamperen, grote ruimtes, elk met zijn eigen groene ruimte. Elektriciteit, drinkwater, riolering op elke plaats. wifi-incl. Volle prijs £46

Trawsdir Touring Caravans & Camping Park