• april 2023

Zo een gastvrij en allervriendelijkst ontvangst, mooi en vooral schoon sanitair met ruime plekken voor de camper inclusief een prachtig uitzicht, hebben we nog maar zelden gezien!

Martijn&Kim

Zeer nette camping. Goed verzorgde voorzieningen, en netjes bijgehouden terrein. Stageld inclusief stroom, is voor £ 25,- 1 van de goedkopere campings tot nog toe.

• oktober 2018

PS let op: geen kinderen onder de leeftijd van 18. We hielden van deze plek, de mensen en uitzichten.

• april 2023

• oktober 2018