Een nacht op deze camping was prettig. warme douch, maar een flinke tocht naar beneden lopen.Op het veld is geen douche gelegenheid, wel een toilet, water bij de plek en electra. met z’n drieën betaalden we £23,- de weg er naartoe kan smal zijn, afhankelijk van welke kant je komt.

RS71

Prachtig uitzicht en zeer rustig.... Water, legen chemisch toilet, wc en douche (oud maar schoon) aanwezig. Zeer vriendelijke eigenaresse, wij betaalden 23 pond incl. elektra (18 pond voor de plaats en 5 pond voor de elektra). Aldi op +/- 1,5 km en Lidl 3,5 km.

• augustus 2021

prachtig uitzicht, kleine rustige camping, aardige eigenaar, ze heeft ons op het laatste moment ondergebracht en we besloten twee nachten te blijven in plaats van één. Mooie wandeling naar het strand en de omliggende meren

• augustus 2021

Caemawr Caravan and Camping Site