• augustus 2019

erg schuin. langs drukke weg. geen fijne plek

• april 2019

Rustig gestaan. Er mag gebruikt worden gemaakt van het toilet. Let op met aanrijden! Alleen door spoortunneltje 3.30m. Vanaf andere zijde is het alleen toegestaan voor de bus. Camera aanwezig en boete is £35,00. Alleen afvalbak aanwezig. Vriendelijke beheerder. De plaatsen zijn schuin.

• februari 2019

Dit is een grote Pub / Club-parkeerplaats vlakbij het Liberty Stadium. Live lokaal dus niet gebleven, maar ik heb deze opmerking toegevoegd ter referentie.

• augustus 2019

erg schuin. langs drukke weg. geen fijne plek