• augustus 2019

Hallo de intro zegt 20 plaatsen, maar Tom zegt dat er slechts 10 is, hij was verrast dat ik niet heb geboekt. het is trouwens £ 12 per persoon

• augustus 2018

Groen kamperen gecertificeerd, dwz. De eenvoudigste, natuurlijke camping, eerder voor tenten, maar een paar plaatsen voor campervan. Douche kazerne. Tom de boer is erg aardig. 20 pond 2 personen, geen uitzicht op zee. Costal Path ongeveer 250 m.

• augustus 2018

Leuke camping op een oneffen weiland, het is er erg rustig. Toiletten en douches zijn erg primitief maar wel schoon. Wij waren er met erg mooi zomerweer maar als het stevig gaat waaien wil je hier liever niet zijn.

• augustus 2019

Becks Bay Camping