12 uur stoppen. zoetwater. schone toiletten. verwijdering van zwartwater. een beetje lawaaierig vanaf de hoofdweg

• augustus 2021

Borden voor maximaal 12 uur verblijf. We waren hier alleen om het busje op te frissen, geen verblijf. De faciliteiten waren onberispelijk, hoewel de Chem-toiletvoorziening op de 'parkeerplaats' was en niet het toilet van de camperplaats.

• november 2020

Zeer mooie parkeerplaats. Geweldige, schone toiletten. Op 3 november 2020 nog vers water mogelijk - ook toilet legen. De E4 is goed te horen, maar we hebben toch prima geslapen. Ook 2 plaatsen voor teams. Levensduur 12 uur.

• augustus 2021

• november 2020