Stonden op een grasveldje, ver van het sanitair gebouw af. Personeel kwam ongemotiveerd over. Geen uitzicht over de rivier.

stefan2308

Groot terrein waar voornamelijk vissers staan. Wij hadden een heel ruime plek (niemand om ons heen in een straal van 50m) onder de dennen. Wel muggen, maar dat is vrijwel overal. Net sanitair en je mag zelf je plek uitzoeken. Supermarkt vlakbij en je kunt met bankkaart betalen.

• augustus 2021

Prima plek. Direct aan het water achter het dijkje kun je met vrij uitzicht staan. we is één wasmachine die gereserveerd kan worden. kosten SEK 20 per was. idem voor droger. De loosplek met put is ruim en goed bereikbaar.

• augustus 2021

Älvdalens Camping