Fijne camping aan een meer met zandstrandje. Sanitair schoon. Geweldig vriendelijke Nederlandse eigenaren. Mogelijkheid tot snackbar eten op de camping. Lekkere broodjes voor het ontbijt. Mochten we ooit in de buurt zijn, gaan we daar zeker weer staan.

Frommel

mooie camping schoon vriendelijke eigenaar maar ook hier inflatie Skr 285.00 zonder stroom

Divan

De camping is netjes. Mooie plaats aan het water om een watersport op te doen. Redelijk grote camping met nog een paar huisjes er bij. Sanitair oké.

Falkudden Camping & Stugby