De huidige prijs is SEK 400,- per nacht! En daarvoor krijg je stroom en een schitterend uitzicht. Veel en veel te duur dus. Wij slaan over…

• december 2022

prima plek ook voor de winter.. er was stroom, maar verder niemand gezien dus gratis gestaan. leuk uitzicht aan het water

bartanita

Schoon veld en geweldige locatie aan het water. Aanmelden werkt prima op de website. Geen open toiletten en douches!!!! Volkomen ontoereikend voor de prijs, maar de locatie maakt het goed.

• december 2022

Mora Golfklubb