• oktober 2022

je betaald 0,50 per uur voor het staan op de camperplaats, verkeer om je heen, maar is goed te doen als je de volgende ochtend vroeg op de boot moet zijn, lekker dicht bij de binnenstad

• augustus 2019

Zeer centraal. Stadsmuur in zicht. 10k per uur (x24) moet worden opgelost op de machine met maestro-kaart. Zeer luid en veel verkeer. Alleen aanbevolen voor een stedentrip - beter dan rijden naar het platteland

• juni 2019

Voor Nederlanders onmogelijk om te betalen.Je moet een Zweeds persoonsnummer opgeven in de app.Wij zijn naar de parkandstay plaats gereden.

• oktober 2022

• augustus 2019